Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Drukuj
czwartek, 27, wrzesień 2018

Ostaszewo, dnia 26.09.2018 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Wójt Gminy Ostaszewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze

ds. księgowości budżetowej

w Urzędzie Gminy Ostaszewo, ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo

 

I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:

Kandydatem na ww. stanowisko może być osoba, która:

  1. 1.Posiada obywatelstwo polskie;
  2. 2.Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. 3.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. 4.Cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  5. 5.Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. 1.Ukończone studia o profilu ekonomicznym lub na kierunku rachunkowości i finansów.
  2. 2.Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych
  3. 3.Znajomość aktualnie obowiązujących ustaw w zakresie rachunkowości, finansów publicznychpodatku dochodowym od osób fizycznych
  4. 4.Znajomość klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej
  5. 5.Dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność i umiejętność pracy w zespole.

III. Warunki pracy na stanowisku:

  1. 1.Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Ostaszewo, ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo;
  2. 2.Praca przy komputerze.
  3. 3.Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godz. dziennie;
  4. 4.Pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nie określony;
  5. 5.Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem

W miesiącu sierpniu 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

  1. 1.Prowadzenie rachunkowości organu i jednostki budżetowej Urzędu zgodnie z obowiązującym planem kont.
  2. 2.Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych urządzeń księgowych (dziennik główny, dziennik księgowań).
  3. 3.Dekretacje otrzymywanych dokumentów księgowych i sprawdzanie ich pod względem formalno- rachunkowym.
  4. 4.Sporządzanie sprawozdań budżetowych jednostki Urzędu Gminy w obowiązujących terminach i udział w sporządzaniu okresowych sprawozdań jst.
  5. 5.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją i księgowaniem środków trwałych.
  6. 6.Obsługa i kontrola systemu Home – Banking oraz współpraca z bankiem prowadzącym rachunek bankowy.
  7. 7.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych

 V. Wymagane dokumenty :

  1. 1.List motywacyjny;
  2. 2.Życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. 3.Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. 4.Kserokopie świadectw pracy,
  5. 5.Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  6. 6.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  7. 7.Referencje, opinie i inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata;
  8. 8.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),

9.  Oświadczenia:

1)     o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

2)     o nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;

3)     o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

4) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;

10.  Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.)” oraz  własnoręcznie podpisane.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

  1. 1.Dokumenty należy składać w kopertach z„Nabór na stanowisko
    ds. księgowości budżetowej” osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy
    w Ostaszewie lub wysłać na adres Urzędu Gminy w Ostaszewie: ul. Kościuszki 51,
    82-112 Ostaszewo.
  2. 2.Termin składania dokumentów – do dnia 15 października 2018 r. do godz. 15:00.
  3. 3.O zachowaniu terminudata wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną
    po terminie nie będą rozpatrywane

VII. Informacje dodatkowe:

  1. 1.Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania.
  2. 2.Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń UrzęduBiuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostaszewo w zakładce – Oferty pracy- https://ugostaszewo.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/

                                                                                                          

                                                                                                             Wójt Gminy

                                                                                                     Michał Chrząszcz

Thursday the 13th. modyfikacje oraz wdrożenie: Emil Firko
Template © FreeTemplateSpot and TopOnlinePoker - All rights reserved.
Na tej stronie zastosowano mechanizm ciasteczek. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie mechanizmu ciasteczek zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.