Dofinansowanie zakupu komputerów dla dzieci byłych pracowników PPGR
Informujemy, że trwa nabór wniosków na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR-ów.
Z pomocy mogą skorzystać uczniowie szkół podstawowych i średnich:
mieszkający w miejscowościach, w których funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej i których rodzice, opiekunowie prawni, dziadkowie lub pradziadkowie pracowali w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej.
Wniosek oraz oświadczenia rodziców/prawnych opiekunów lub pełnoletnich uczniów wraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Ostaszewie ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo, na załączonych wzorach wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, w terminie do 25 października 2021 roku do godziny 15.30 (decyduje data wpływu do urzędu).
Po tym terminie wnioski nie będą rozpatrywane.
Celem projektu jest wsparcie rodzin z dziećmi z terenów popegeerowskich w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu. Dofinansowanie będzie można otrzymać na sprzęt komputerowy (komputer stacjonarny, laptop lub tablet) z niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiającym pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami wraz z ubezpieczeniem.
Projekt jest finansowany z funduszy europejskich. Z pomocy skorzystają mieszkańcy 880 gmin, na terenie których działały Państwowe Gospodarstwa Rolne.
Gmina zastrzega, że w przypadku nie otrzymania pełnego dofinansowania na zadanie, wprowadzi dodatkowe kryteria wyboru osób uprawnionych do udziału w programie.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!